❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

εїз در هــــــــم و بر هــــــمεїз
❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

εїз در هــــــــم و بر هــــــمεїз

مثل همیشه برای تو می نویسم

مثل همیشه برای تو می نویسم


تو به نیت هر که دوست داری بخوان


می دانم که نمی خوانی...می دانم که نمی دانی


حتی می دانم که گوش هم نمی دهی


ولی من می دانم که


هنوز همانم که دوستت داشت


اما


کمی شکسته تر


گاهی دلنوشته هایم تلخ و گزنده می شود


چه کنم ؟! دلم پر است


تو به دل نگیر



برای آن عاشق بی دل می نویسم که حرمت اشکهایم را ندانست


برای آن می نویسم که معنای انتظار را ندانست


چه روز ها وشبهایی که به یادش سپری کردم


برای آن می نویسم که روزی دلش مهربان بود


می نویسم تا بداند دل شکستن هنر نیست



و من با شعرهایم دلتنگی ها را فریاد می زنم


می نویسم شاید نامهربانی هایش را باور کند

نظرات 1 + ارسال نظر
star یکشنبه 5 بهمن 1393 ساعت 15:48 http://ghasedak1377.mihanblog.com/

likeee ^_____^

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد