❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

εїз در هــــــــم و بر هــــــمεїз
❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

εїз در هــــــــم و بر هــــــمεїз

گفت : می خوام یه یادگاری بنویسم تا همیشه برات بمونه ...




 

گفت : می خوام یه یادگاری بنویسم تا همیشه برات بمونه ... 

گفتم : کجا؟ 

گفت : رو قلبت ...  

گفتم : می تونی 

گفت : آره زیاد سخت نیست ...  

گفتم : بنویس تا برای همیشه بمونه ...

یه خنجر برداشت ... 

گفتم : این چیه

گفت : هیسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس .  

ساکت شدم  ...  

گفتم:بنویس دیگه چرا معطلی ؟  

خنجر رو برداشت و با قسمت تیز اون نوشت : 

دوستت دارم دیوونه !!!  

اون رفته خیلی وقته ... کجا ؟ نمی دونم .  

اما هنوز زخم خنجرش یادگاری رو قلبم مونده ...

 

نظرات 1 + ارسال نظر
star پنج‌شنبه 24 مهر 1393 ساعت 12:31 http://ghasedak1377.mihanblog.com/

kheili ghashang bood aZiizam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد