❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

εїз در هــــــــم و بر هــــــمεїз
❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

εїз در هــــــــم و بر هــــــمεїз

این دل من هنوزدوستت داره ..





نمیخوام از چیزدیگه ای حرف بزنم ..

نمیخوام ازرفتنت بگم 

نمیخوام ازکارایی که باهام کردی بگم ...

نمیخوام ازغصه ها و گریه هام بگم ..

میخوام بگم "دوست دارم"...!

چه توباشی چه تونباشی...
این دل من هنوزدوستت داره ..

نظرات 1 + ارسال نظر
علی شنبه 5 مهر 1393 ساعت 20:06 http://ploton.blogsky.com

دراین مهرکه پیش روداریم تولدیکی ازعزیزانم هست که دوست دارم



براش تبریک تولدجمع کنم هرچقدرشد البته هرچه زیادتربهتر



ممنون میشم دراین پست فقط تبریکهایتان رابزارید s

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد