❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

εїз در هــــــــم و بر هــــــمεїз
❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

εїз در هــــــــم و بر هــــــمεїз

اس ام اس نوروز (۹۳)




ماه من چهره برافروز که آمد شب عید / عید بر چهره چون ماه تو می باید دید / نوبت سال کهن با غم دیرینه گذشت / سال نو با طرب و غلغله شوق دمید


سال نو ، از آغوش مطهر خداوند فرا میرسد وقلب من نیایش می کند:
خدایا! مرا متبرک کن تا هر روز که در راه رسیدن به «تو» گام بر میدارم


پیشاپیش ( ‘ ; ‘ ) می بوسمت (‘; ‘ ) یکی این ور ( ‘ ;’) یکی اون ور یادت باشه اولین روبوسی عیدو من کردم…پیشاپیش سال نومبارک. 

 

چند روز دیگه بهار میاد و همه‌ چیز رو تازه می‌کنه، سال رو، ماه رو،
روزها رو، هوا رو، طبیعت رو، ولی فقط یک چیز کهنه میشه که به
همه اون تاز‌گی می‌ارزه، «دوستیمون»



کاش میتونستم ماهی قرمز تنگ شیشه ای دلت باشم تاسال تحویل تونگام کنی ومن توتنگ شادی کنم؛اون وقت سال تحویلم رو به هیچکی تحویل نمیدم!


فرارسیدن نوروز این میراث با ارزش ایرانیها را بعدا تبریک میگم الان زوده



لحظه های هستی من از تو پر شده ست در تمام روز در تمام شب در تمام هفته …
در تمام ماه در تمام سالی که گذشت…
نازنین من . . .
نوروز مبارک



خدا یا زمان در گذر است
و مخلوقات در تغییر
و سال جدید در شرف حلول
و به ناچار 
تغییر تغییر تغییر
پس برایت ارزومندم که زندگیت به بهترینها تغییر کند. . . .
عید پیشاپیش مبارک

.

یک عالمه عطر بید، تقدیم تو باد / تبریک بسی شدید، تقدیم تو باد
تنها دل و قلوه ‎ایست دارایی ما / این هم، دم صبح عید، تقدیم تو باد . . .

.

این عیدرا بهانه نمیکنم تا یادت کنم چون همیشه به یادت هستم خوبیهایت را بهانه میکنم تا عید را به تو شادباش بگویم
سال نو مبارک باد .

.


گر چه یادمان می رود که عشق تنها دلیل زندگی است اما خدا را شکر که نوروز هر سال این فکر را به یادمان می آورد. پس نوروزت مبارک که سالت را سرشار از عشق کند. . .

.


در لحظه ای که زیبا ترین ملودی ها ازآسمان جاری است به فردا گوش بسپار و دل انگیزترین موسیقی عالم را دریاب ، آغاز سمفونی بهار مبارکباد







نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد