❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

εїз در هــــــــم و بر هــــــمεїз
❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

εїз در هــــــــم و بر هــــــمεїз

مترسک


از مترسکی سوال کردم:

آیا از تنها ماندن در این مزرعه بیزار نشده ای؟

پاسخ داد:

در ترساندن دیگران برای من لذتی به یاد ماندنیست

که هرگز از آن بیزار نمی شوم!

اندکی اندیشیدم و سپس گفتم:

راست گفتی

من نیز چنین لذتی را تجربه کرده بودم!

گفت:

تــو اشتباه می کنی زیرا کسی نمی تواند

چنین لذتی را ببرد مگر آنکه ..

درونش مانند من ،

از کاه پر شده باشد ...!!!

نظرات 12 + ارسال نظر
saeed چهارشنبه 21 اسفند 1392 ساعت 13:58 http://androidbm.dde.ir

سلام دوست عزیز خسته نباشی (دانلودهای قاطی پاتی اندروید)رو ادرسشو عوض کن بزار این http://androidbm.dde.ir اگه عوض کردی بهم خبر بده باتشکر

حسین سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 08:45 http://www.hossein-sahin.blogfa.com

به بابام میگم پدر موجودیست که جونشو واسه بچش میده اما ماشینشو نه ؛ امیدوارم بودم تحت تاثیر قرار بگیره که گفت : آخه ماشینش جون بچشو میگیره !

سلام دوست گلم خسته نباشید وب فوق العاده قشنگ وزیبایی دارین تبریک میگم خوشحال میشم به منم سربزنی ونظره گلت رو بگی راستی اگه با تبادل لینک موافقی منو با عنوان دست های پراز خالی بلینک بعد خبرم کن تا لینکت کنم ممنون از شما دوست عزیز.پس منتظرتون هستم

حسین دوشنبه 19 اسفند 1392 ساعت 09:35 http://www.hossein-sahin.blogfa.com

دلت که گرفته باشد...
شادترین آهنگها روضه خوانی میکنند...
شلوغ ترین مکانها، تنهاییت را به رخت میکشند...
و شادترین روزها برای تو غمگین ترین روزهاست...
دلت که گرفته باشد، نغض میشود همه قانونها...

حسین شنبه 17 اسفند 1392 ساعت 19:12 http://www.hossein-sahin.blogfa.com

داشتنت حقیقتاً رؤیای قشنگی بود....
اما واقعیتش
نه ثانیه ای خوشی داشت
نه خاطره ای مرور کردنی،
و نه هیچ چیز دیگر!
فقط درد داشت...

چه تند تند میدوی برای فراموش کردنم...!


بی انصاف!


مگر نمی بینی پاهای خیالم در فراموش کردنت چقدر ناتواتند..؟!

تـــو را دوست میدارم . . .


چه فـرق مى کند که چـــــــــــــــرا ! ؟


یــــــــــــا از چــــــــــــه وقـت!


یـا چطـور شـد که . . .!


چه فـــــــــــــــرق میکـند ؟!


... وقتى تــو بـایـد بــــــــــــــاور کنـى . . .


...که نمـى کـــــــــنى !!


و من بــایـد فـرامـــــــــوش کــنم . . .


کـه نمـــــى کـــــنم !!

قول میدهم فراموشت کنم اما...


تو فقط برایم بنویس هنوز هم خوشبختی...؟

حــواسم را پرت کرده ای ... آنقـــــــــدر دور ...


که دیگر ... یــادم نیست


" تو " رفته ای و " من " ... حـــــــواسم نیست !

کلافه کـــــرده ای مــــــرا
لبخندچـــــرا همیشه لبـــــخند هایتلبخند
از نوشته های من قشنــــــگتر است؟؟

من دیوانه نیستم



فقط کمی تنهایم همین!



چرا نگاه می کنی؟



تنها ندیده ای؟



به من نخند



من هم روزگاری عزیز دل کسی بودم

دیوار که باشی



عاشق کسی میشوی



که یادش نیست



کی .... ؟ کجا .... ؟



به سینه ات تکیه داده است .. !/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد