❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

εїз در هــــــــم و بر هــــــمεїз
❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

εїз در هــــــــم و بر هــــــمεїз

آهــــــنگ جدیــــــد پــــــــــــویا بیـــــاتی

♫♫♫

بعد از تو نمیدونم چرا زندگیم اینجوریه

دلواپس اونم اونی که پشت این دوریه

دیگه نمیتونم دیگه خنده هامم زوریه

از کسی پنهون نیست توی چشمای من خواهشه

هیچکی مثه اون نیست دل من با خیالش خوشه

گفتنش آسون نیست این جدایی منو میکشه

 

ادامه مطلب ...

رمــــــــانــــ آنـــــــــتی عشــــــــــــــق***

 

رمان آنتی عشق 1

یه نگاهی به قیافه ی خسته ی بچه ها انداختم...
دستامو بهم کوبیدم و گفتم: کیمه نت( تمام شدن تمرین)...
همچین با ذوق ایستادن و نگام کردن که انگار دنیا رو بهشون داده بودم.
خندم گرفت .اما هوس یه نمه کرم ریزی داشتم... ولی باز دلم سوخت و گذاشتم برای یه وقت دیگه...
انگارکوه کنده بودن. دستامو بهم کوبیدم و گفتم: خوب تمرین برای امروز کافیه... تا شنبه. اوس...
بچه ها با خوشحالی گفتند: اوس...
- میشا جون؟

ادامه مطلب ...

ღ♥ღذکــــر دوستــــــ داشتنღ♥ღ

احتیـــاجی بـــه تسبیــــح نیستـــــ ...

دستــــانتـــــ را کـــه بـــه من بـدهـــــی

بـــــا انگشتــانتــــــ ،

"ذکــــر دوستــــــ داشتن"

میدهـــَــم !

خـــــ♥ــــــدای من

*مهــســــــــــا*

ایــا میدانستید.....

ایا میدانستید افرادی که به نظرخیلی قوی می رسند

معمولا خیلی حساس هستند و کسانی که  بیشترین

مقدار مهربانی  را  به معرض نمایش میگذارند،

بیشترین صدمه را دیده اند؟ایا میدانستید انهایی که

تظاهر میکنند نیازی به عشق ندارند،بیشتر از همه

به ان محتاجند؟اشخاصی که از همه نگهداری میکنند

خودشان از همه بیشترنیازمند مراقبتند وکسانی که

زیاد لبخند میزنند ممکن است در زمان تنهایی

                 بیشترین گریه را بکنند.