❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

εїз در هــــــــم و بر هــــــمεїз
❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

εїз در هــــــــم و بر هــــــمεїз

خدا

    

 

و من خدایی دارم...

 

نامهربانی..

مشکلات..

درد..

دوری..

بیماری..

نداری..

شکست..

عشق..

فقر..

تنهایی..

نامیدی..

سکوت و...

و من خدایی دارم که هیچگاه مرا فراموش نمیکند،

او که مرا دوست دارد وبهترینها را برایم میخواهد،

خداییکه لحظه ای مرا بحال خود وا نمیگذارد

 وهمیشه در کنار من است حتی لحظاتی که

سرشار از معصیتم وگناه وجودم را فراگرفته است.

خداییکه میبخشد بی منت، به منتهایی بزرگیش

و نعمت میدهد بی اندازه، به بی کرانگی مهربانیش.

آری این زبان من است که رسوا شده ی این خدای بزرگ است.

بارالها! تو تنها دارایی من هستی و براستی که ثروتمندم وبی نیاز از غیر تو.

هرگز از رحمت تو نامید نخواهم شد،

 چون به یقین میدانم دوستم داری...

 

 

خدا

کریسمس بود

بعداز ظهر یک روز سرد زمستانی

پسرک شش هفت ساله ای به ویترین یک مغازه زل زده

بود . پسرکی با لباسهای پاره پاره و بدون کفش

زنی از آنجا می گذشت

برق چشمان آسمانی پسرک او را وادار کرد که برایش

لباس و کفش بخرد

دست پسرک را گرفت و گفت : امیدوارم آینده زیبایی

داشته باشی . پسرک پرسید : " شما خدا هستید ؟ "

زن جواب داد : " نه من فقط یکی از بندگان او هستم ."

پسرک گفت : " مطمئن بودم که با او نسبتی دارید . "  

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
بهنام چهارشنبه 13 شهریور 1392 ساعت 19:50 http://alibehnam.blogfa.com/

................................

بهنام چهارشنبه 13 شهریور 1392 ساعت 19:44 http://alibehnam.blogfa.com/

انشاا... همیشه موفق باشی

ممنون
نظر لطفتونه

باز نمیشه گلم لطف کن ادرس رو کپی کن برام بفرست

7th sky دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 12:00

خدایا بیا پشت آن پنجره که وا میشود رو به سوی دلم !

بیا پرده ها را کناری بزن که نورت بتابد به روی دلم !

خدایا کمک کن که پروانه ی شعر من جان بگیرد

کمی هم به فکر دلم باش ، مبادا بمیرد

خدایا دلم را که هر شب نفس می کشد در هوایت

اگرچه شکسته ، شبی می فرستم برایت

مشاوره پزشکی یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 12:58

پاسخ گویی رایگان به سوالات پزشکی شما

http://moshaverepezeshki.blogfa.com

موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد