❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

εїз در هــــــــم و بر هــــــمεїз
❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

εїз در هــــــــم و بر هــــــمεїз

آهـنگ جدید سامان جلیلی به نام تـردیـد !

تقدیم به شما عـزیـزان

(آهنگ : سامان جلیلی -  تنظیم : حامد برادران - ترانه: شهرام جلیلی)


بوزوکی و گیتار: کیان دارات

                              


                                                                     



لینک مستقیم اول 


تردید

لینک کمکی


تردید


متن آهنگدل بستم ، به سختی به دلت ، رسیدم از خودم ، به امن ساحلت 
بی تردید ، من عاشقت شدم ، شریک لحظهُ ، دقایقت شدم 
ترسیدی ! از این که بد بشم ! ، چی دیدی از دلم ! که از تو رد بشم ! 
من بی تو یه مرگ مزمنم ، یه آرزوی پوچ که غیر ممکنم 
احساس منو عوض نکن ، بمون و خونه رو برام قفس نکن
کابوس نبودنت غمه ، خیال رفتنت برام جهنمه
میمیرم برای تو هنوز ، به پای من نشین به پای من نسوز 
تردیدت غرورمو شکست ، به دست غم سپرده هرچی بودو هست
دلگیرم از این هجوم درد ، که تو خیال تو ، غم آشیونه کرد
آشوبم من از نبود تو ، به من نمی رسه ، تب وجود تو
احساس منو عوض نکن ، بمون و خونه رو برام قفس نکن
کابوس نبودنت غم خیال رفتنت برام جهنم
میمیرم برای تو هنوز به پای من نشین به پای من نسوز 
تردیدت غرورمو شکست به دست غم سپرده هرچی بودو هست
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد