❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

εїз در هــــــــم و بر هــــــمεїз
❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

εїз در هــــــــم و بر هــــــمεїз

نفــــــــــــســـــت*



بعـضـی ضـربـه هـا نمـی بـره 

زخـــم نمـــــــــــــی کنـــــه 

حتی خــــراش هم نمـــــی زاره 

فقط  " دردت " میـــــــــــــاد 

اونقدر که نفــــــــــــســـــت رو  " بنـــــد " میــــــــــــاره 

صدای مهربون

http://upload.tehran98.com/images/odm7pe5xeh9wz4qq1ij5.jpg


چه حسی میشی اون صبحی که با صدای گوشی از خواب بیدار بشی ...


صدات در نمیاد ...


ولی از پشت خط یه صدای مهربون میگه ...


خوابالوی کوچولوی من ....


پاشو میخوام روزمو با شنیدن صدات شروع کنم ...

♥من رو ببخــــــش♥



من رو ببخش نه به خاطر اینکه من لایق بخشش هستم

بلکه تو لایق آرامش هستی من آرامش تو رو حتی به آرامش خودم نیز ترجیح میدم . . .


برای گرفتن جانم آمده بود...



برای گرفتن جانم آمده بود...

 

حالم راکه دیدازحال رفت....

 

دیشب تاصبح به عزراییل آب قندداده ام...!

هیس کمی ارومتر قلبم را بشکن ♥




وقتی دلمو شکستی حس کردم بیشتر دوستت دارم
چون حالا دلم چندین تیکه داشت که هر کدوم جداگونه دوستت داشت





بنویس ای سنگتراش عاقبت شدم فداش ، بنویس تا بدونه عمرمو دادم براش





بـــرای تصـــاحبت نمـی جنگـــم !

احاطــه ات نمی کنـــم تــا مــال مــن شـــوی!

بـا رقیـــبان نمی جنگـــم !

بـــه قـــول دکتــــر انوشـــه کــه می گفـــت :

عشـــق تملـــک نیـــست ، تعلــــق اســـت!

ولـــی اگـــر بیایــی و بمانـــی،

بـــرای بــا تـــو مانـــدن ، بــا دنیــــا می جنـــگم . . .



ﺷﻬﺎﻣﺖ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ ..


ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ...


ﺷﺂﺁﺁﯾــﺪ ...


ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ ...


ﻫﯿﭻ ﺯﻣﺎﻥ ...


ﺳﻬﻢ ﺗﻮ ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ ﺷــــــــــــﺪ ...