❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

εїз در هــــــــم و بر هــــــمεїз
❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

εїз در هــــــــم و بر هــــــمεїз

لهراسبی(هر شب)

 

 هر شب دل من کارش اینه

جلو عکسات میشینه

میدونم راهی نیست غیر از تنهایی

دنیام شده تاریک و تیره

داره قلبم میمیره

اخه امشب باز حس کردم اینجایی

گریه هر شب من شده عادت تنهایی

عشق تو , تو دل من شده باعث رسوایی

وای از تنهایـــــــی

قلب دیوونه ی من هنوزم دوست داره

همدم گریه ی من شب و این در و دیواره

وای از تنهایـــــــی 

شاید دیگه از یادت رفتم

دارم از پا می افتم

ولی بازم قلب من اروم نمیشه

تنهام غم تو باز دوباره تو دلم پا میذاره

تو که رفتی اون میمونه همیشه

هرکی میبینه منو میگه از دنیا سیره

تقصیر چشمت تو بود دل من بی تقصیره

وای از تنهایـــــــی

خسته ی خسته منم دیگه طاقت ندارم

کاش بدونی عزیزم من هنوزم دوست دارم

تو واسه من دنیایی

سایت تفریحی پاتوق طلا

 

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام
دیگه لازم نیست هر روز وقت خودتون رو توی سایتهای مختلف صرف کنید.تا کلی عکس و مطلب مورد علاقه تان را پیدا کنید،
ما آمده ایم تا خواسته های شما را برطرف کنیم !
شما فقط باید ایمیل خودتون رو هر روز چک کنید و منتظرخفن ترین و جدیدترین مطالب و عکس ها باشید !
عضویت در گروه آلفا و استفاده از مطالب آن کاملا رایگان می‌باشد.
راهنمای عضویت در گروه آلفا : http://hayna.mihanblog.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد