❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

εїз در هــــــــم و بر هــــــمεїз
❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

εїз در هــــــــم و بر هــــــمεїз

جملات طنز وخنده دار 94

می دونید چرا پسرا از دخترا بدشون میاد ؟!
.
.
.
چون چشم دیدن بهتر از خودشونو ندارن !


عکس نوشته های خنده دار

عکس نوشته های خنده دار


میدونین چرا مردها عینک آفتابی میزنن ؟


7 % بخاطر نور خورشید !


23 % بخاطر اینکه ظاهر باحالی داشته باشن !


70 % نمیخوان بقیه بدونن دارن به کجا نگاه میکنن !


یعنــــی پسـره رو اگــــه بازیـافـت کنـن بـه صـورت دمپـایی به چـرخه طبیـعت برمیـگرده ..خخخخ


بعـد تـو پروفایـلـش زده: PM نده بلاک میـشی من ماله اونـم




ﺣﺎﻻ ﻓﮑﺮ ﮐﺮﺩﯾﺪ ﺍﮔﻪ ﭘﺴﺮﺍﻱ ﺍﻣﺮﻭﺯی ﺑﺮﻥ


ﺟﻨﮓ ﭼﯽ ﻣﯿﺸﻪ ؟!


ﺍﺳﯽ ﺍﻭﻥ ﭘﺴﺮﻭ ﺗﻴﺮ ﺑﺎﺭﻭﻥ ﮐﻦ !


ﺧﺴﺘﻢ ﺣﺎﻝ ﻧﺪﺍﺭﻡ !


ﻣﻬﺮﺍﻥ ﺍﻭﻥ ﻃﺮﻓﻮ ﺑﻤﺐ ﺑﺎﺭﻭﻥ ﮐﻦ !


ﻧﻬﻬﻪ ﻣﻴﺨﻮﺍﻡ با خواهرش ازدواج کنم !


ﻣﺤﻤﺪ ﺧﺸﺎﺑﺎﺭﻭ ﭘﺮ ﮐﻦ !


ﺍﻭﻭﻭ ﮐی ﻣﻴﺮﻩ ﺍﻳﻦ ﻫﻤﻪ ﺭﺍﻫﻮ ﺗﻴﺮ ﺑﻴﺎﺭﻩ !


ﻣﻬﺪﯼ ﺗﻔﻨﮓ ﭘﺮ ﮐﻦ !


ﻣﮕﻪ ﻧﻤﻴﺒﻴﻨی ﺩﺍﺭﻡ ﺍﺑﺮﻭﻫﺎﻣﻮ ﺗﻤﻴﺰ ﻣﻴﮑﻨﻢ !


ﻣﻤﺪ ﻓﺮﺩﺍ ﺑﺎﻳﺪ ﺑﺮﻳﻢ ﺧﻂ ﻣﻘﺪﻡ !


ﺷﺮﻣﻨﺪﻩ ﻣﻦ ﺿﺪ ﺁﻓﺘﺎﺏ ﻭ ﮊﻝ ﻣﻮﻡ ﺗﻤﻮﻡ ﺷﺪﻩ


ﻧﻤﻴﺘﻮﻧﻢ ﺑﻴﺎﻡ 




من اگه شهردار بشم به دخترا رژلب قرمز و ساپورت رایگان میدم .. جهت زیباسازی فضای شهر 


دخترا موج مکزیکی به این صورت ~~~~~


یادش بخیر قبلنا جنسیت جوونها دو دسته بود :


۱-دختر خانوما ، ۲-آقا پسرا


الان باید یک دسته دیگه هم اضافه کنیم :


۳-پسر خانوما !
این دسته سوم جدیدا خیلی بیشتر از اون دو دسته قبل شدن 









فرق بین مردای قدیم و جدید:


قدیمترها لحن مردها:


گستاخی مکن زن!! طعام را بیاور


امــا اکنون :


عسلم امشب ظرفا نوبت منه یا تو :))




عکس نوشته های خنده دار



آی پسرایی که سوژتون شده کلیپس ما دخترا
والا ما هر کاری کردیم شما هم تقلید کردین!
ما مو رنگ کردیم شما هم رنگ کردین!
ابرو برداشتیم دیدیم ابرو شما از ما نازکتره!
مجبور شدیم کلیپس بذاریم تا حداقل پسرها با دخترها یه فرقی داشته باشن!








عکس نوشته های خنده دار


عکس نوشته های خنده دار


عکس نوشته های خنده دار


عکس نوشته های خنده دار


عکس نوشته های خنده دار


مسابقه ی آوای انتظار شرکت کردم، اس ام اس اومده:


من بر عکس همه پشت خنده هام غمه، تو بر عکس منی….


1 ویولن و تنبک می زنی


2 راه می ری و سوت می زنی


3 شادی و غمگین می زنی


من 

نظرات 2 + ارسال نظر
sobhan جمعه 2 مرداد 1394 ساعت 11:56

ای کاش همه مثل مدیر وبلاگ انتقادپذیر باشن
البته انتقاد باید سازنده باشه نه مخرب
دمت گرم مدیر

خوب من جنبه انتقادم بالاست ...یه جورایی خودمم حس کرده بودم باید محیطو شادش کنم تا خسته کننده نشه.....درضمن ممنون

sobhan پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 00:40

عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی
ممنوووووووووووووون مدیر وبلاگ
فضای وبلاگ قشنگتر شد
زندگیتووووووون پر نشاط

ممنون ...خوب من کلا انتقاد پذیرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد