❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

εїз در هــــــــم و بر هــــــمεїз
❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

εїз در هــــــــم و بر هــــــمεїз

حسرت یعنی حالِ الان من


دلم گرفته از بی وفایی هات

از بی توجهی هات

از بهانه هات

از نبودن هات

از همه چی دلم گرفته

از اینکه از تو فقط یه اسم به جا مونده

هستی ولی نیستی

دلم گرفته و بیان کردن این حس نیاز به هیچ زبان شاعرانه ای نداره

تمام افرادِ اینجا خیلی خوب می دونن دل گرفتن یعنی چی

می دونن دل گرفتن معنی نداره , درد داره د------ر-----د

می فهمی ؟؟؟

کاش توام نوشته هامو می خوندی

کاش توام یه ذره به فکر دلتنگی های من بودی

کاش می فهمیدی دارم درد می کشم

کاش منم برات مهم بودم

کاش منم توی دلت یه جای کوچیک داشتم

کاش منم مثل خیلی ها می تونستم هر روز ببینمت

می دونی حسرت یعنی چی ؟؟

حسرت یعنی حالِ الان من
نظرات 1 + ارسال نظر
نیلوفر جمعه 19 تیر 1394 ساعت 06:25 http://niloofaraneh20.mihanblog.com/

در شب بیست و سوم، تقدیر نیکو و با برکت برای شما از خداوند متعال آرزو دارم.
6515

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد