❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

εїз در هــــــــم و بر هــــــمεїз
❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

εїз در هــــــــم و بر هــــــمεїз

عاشقانه تو را دوستت دارم!



تنها برای چشمان تو می نویسم عزیزم


تا بدانی محبت و عشق را در چشمان تو اموختم نازنینم


تنهایم مگزار که عاشقانه تو را دوستت دارم!



چقدر دور تر از احساسم ایستاده ای!

از این فاصله

تو ،

حتی صدایم را نمی شنوی 

چه برسد به دلتنگی!


اس ام اس های جدید عاشقانه


هر آدمی تو زندگیش یه بی معرفت داره


که اون بی معرفت


دوست داشتنی ترین آدمای روزگاره !


بی معرفت ، به یادتم . . .





تو  + خاطراتت + چشمانت + دستانت + لبخندت + اشکت

چند نفر به یک نفر ؟!

وقتی یکی را دوست دارید ...

اخــم هـای تــــــو

بــالا تـرین لذت دُنیـــاست

ای بَهانه ی تَمام لـوس شدن هـای مَــن !

“دوستت دارم”


صدایت در گوشم زمزمه می شود ، نگاهت در ذهنم مجسم ولی من تو را می خواهم نه

خیالت را …


اس ام اس عشقولانه

دلم تنگ شده


برای وقتی که می گفتی :دلم واست تنگ شده


دلم تنگه..


برای بودنت


شایدم لبخند خودم


دلم برای همه چیز تنگ شده جز


نبودنت !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد