❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

εїз در هــــــــم و بر هــــــمεїз
❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

εїз در هــــــــم و بر هــــــمεїз

میــــــــــم مثل تو...





1382079372840090_orig.jpg


نمے دانـــــҐ باور مے کنے یا نه


من از این زندگے


چیزهاے زیادے نخواسته بودم. . .


تنها نگاهــت را


غمــت را


دلواپسے هایــت را مے خواستҐ


چگونه مے شود


کسے را دوســـت داشت


اما تــرک کرد


اصلا مگر مے شود. . .؟

باورکــــــن


من سطر به سطر این شعر را گریستــه اҐ


تا توانستҐ آن را بر کاغذ بیاورҐ


من از این زندگــے


چیزهاے زیادے نخواستــه بودҐ


جز" تــــــــو "





اگه کسی دیوونت بود ، بازیش نده
 
                  اگه عاشقت بود ، دوسش داشته باش
 
                  اگه دوست داشت ، بهش علاقه نشون بده
 
         اگه بهت علاقه داشت ، فقط بهش لبخند بزن
 
 اینطوری همیشه یه پله ازش عقبتری ، اگه یه روزی خسته بشه و یه پله
 
 بیادعقب ، تازه میشه مثل تو...

یه مثال دیگه هست که میگه
 
 تو زندگی هیچ موقع اشتباه نکن ، اگه اشتباه کردی اعتراف نکن
 
 اگه اعتراف کردی ، التماس نکن و اگه التماس کردی....... زندگی

نکن...

نظرات 3 + ارسال نظر
امیر دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 01:24

ابجی وبلاگ قشنگی داری خسته نباشی

خسرو یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 16:09 http://khane8tom.blogsky.com

. با بهترین درودهایم . عزیز گرانقدر اینجا ژاپن نیست تا
. صفحه شما لود بشه . . . عصابه همه رو ریختی بهم
. حالا یکی هم مثه من بی سواط !!!! . اصلن وقشو نداره
. ولی خب خوشم اومد قشنگ نوشتی . . . بخصوص
. دو سطر آخری رو . .
. تو را چشم انتظارم اشتیاقم را ز باران پرس
. مصراع بعدی وقتی اومدی برات می نویسم !!!!!!!! .

به اعصابتون مسلط باشین

فروشگاه اینترنتی لباس یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 14:38 http://www.lebasi.ir

سلام .یاسمن هستم از فروشگاه اینترنتی لباسی با زیباترین و بهترین برندهای معتبر پوشاک بچه گانه, زنانه و مردانه. از این که تونستم در وبلاگ شما نظری درج کنم واقعا خوشحالم. ممنون میشم منو هم با اسم فروشگاه اینترنتی لباسی لینک کنید. مارو از نظرات خوب بی بهره نکنید خیلی ممنون [لبخند]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد