❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

εїз در هــــــــم و بر هــــــمεїз
❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

εїз در هــــــــم و بر هــــــمεїз

دلم بــــرات تنگـــــــــ شده بی معرفتــــــــــ:(


عشق یعنی اختیار بدی که نابودت کنه


اما


اعتماد کنی که این کار را نمیکنه..



○•.عکس گریه متحرک.•○ 1




عکس عاشقانه دختر



بہ تو کہ فکر میکنمــ ... بغض مے آیـכ .... اشک مے آیـכ


... כلتنگے مے آیـכ ...


هـــــہ ...بہ تو کہ فکر مے کنمــ ....


مهمانے ِ عجیبے بہ راه مے افتـכ




می خواهمتــــــ
ولی

دوری…

خیلی خیلی دور

نه دستم به دستانتـــــــ می رسد
و
نه چشمانـــم به نگاهتـــــــ ...!




حوصله خواندن ندارم !


حوصله نوشتن هم ندارم !


این همه دلتنگی دیگر نه با خواندن کم می شود نه با نوشتن . . .


دلم تو را می خواهد !







تولد دختر بهار shahkar عزیز »ツ



هنـــــــــــــــوز هــــــــــــم


از بیــــــــــن کــــــــــارهــــــــای دنیـــــــــــــا


دل بستـــــــــــن بــــــــه دلــــــــــت


بیشتــــــــــــر بــــــــه دلـــــــــــم میچسبــــــــد .




اس ام اس


هنوز هم دلم تنگ میشود...

برای محض حرف زدنت!!

و برای تکیه کلام هایت٬

که نمیدانستی فقط کلام تو بود

و من به آنها تکیه داده بودم...




دلم تنگ میشود


چشمانم باران میخواهد


خدایا!!! فروبردن این همه بغض


روزه را باطل نمی کند ؟؟؟؟؟




بسیار نمی خواهم… 


تنها کمی برای چشم به هم زدنی دستت را به من بده تا دلت را در آغوش گیرم.


وقتی که دیر نبود


نمی دانم


آلزایـمر بودی یا عـشق؟


از روزی کـه مبتلایت شدم


خودم را


از یاد بردم …




http://www.sheklakveblag.blogfa.com پریسا دنیای شکلک ها




شاید آرام تــر می شدم


فقــط و فقـــط…


اگر می فهمیدی ،


حرفهایم به همین راحتــــی که می خوانی


نوشته نشده اند !!!




دلم عجیب تنگ شده برای تمام


لحظه هایی که دلت عجیب برایم تنگ میشد …



هــیچ میدانســتی

زیــباترین عــاشــقانــه ای کــه برایــم گفــتی

وقــتی بــود که

اسمــم را بــا “مــیــم” به انــتها رساندی ..


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد