❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

εїз در هــــــــم و بر هــــــمεїз
❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

εїз در هــــــــم و بر هــــــمεїз

این روز ها حالم عجیب خرابه:(

8015.jpg

 

این روز ها حالم عجیب خرابه


میدونی !؟ « دلم برات تنگ شده »


کسی از حال خرابم خبر نداره


میدونی ک ... دردام  رو از همه پنهان میکنم ...

 

هر روز صبح با لبخند بیدار میشم


هر شب با اشک های محبوس تو چشمام میخوابم ...


اشک هام اجازه ی چکیدن ندارد ...

 

گلویم اجازه ی هق هق رو نداره ....

 

 فقط کمی دیر ب سراغم اومد ...

 

غرورم را میگم... از تو ترسید ...

 

به من پناه آورد ...


بعد از تو اجازه ی همه چیز دست خودمه ...

 

اشک هام... لبخند هام ... حرف هام ... همه چیزم بجز ...


بجز دلم ...


 تنگت میشه ... واسه تو میتپه ... تو رو میخواد...


اما خیلی وقته ک رهاش کردم...

 

بی صاحب نیست ...


اجازه اش رو دست غرورم دادم ...

 

دلم میخواد ب سمت من بیاد...

 

میدونی که !؟

 

من از او مهربونترم...

 

غرورم را میگم ...


بین خودمون بمونه ...

 

غرورم نفهمه...

 

« دلم برات تنگ شده » ...


از حال این روزام هیچکس خبر نداره... این روز ا عجیب حالم خرابه.....


.


.


.


.


این روزا دلم تـــــ♥و را میخواد میفهمی تو :(

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد