❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

εїз در هــــــــم و بر هــــــمεїз
❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

εїз در هــــــــم و بر هــــــمεїз

ღ❤ღدوســـــــــــــــــتت دارم خاص ترین مخـاطب خــــــــــــاص دنیـاღ❤ღ


عید واقعی از ان کسیست ک بایان سالش را جشن بگیرد ن اغاز سالی ک از ان بیخبر است!
اخر سالتان قشنگ (gol

با تمـام مـداد رنگـی هـای دنـیا


بـه هـر زبـانی که بـدانی یـا نـدانی 

!

خـالی از هـرتشبیه و استعـاره و ایهـام


تنهـا یکــ جملـه برایـت خـواهـم نوشت :


دوســـــــــــــــتت دارم خاص ترین مخـاطب خــــــــــــاص دنیـا



Heart1.gif 

به تـــــــــــــو که میرسم مکـــث میکنم..!


انگار در زیباییت چیزی را جا گذاشته ام

!مثلا"...


در صـــــدایت ... آرامــــــــش


یا...

در چشم هایت ... زندگـــی

 

با تمام ِ وجود مے گویم:


مخاطبـــــ خاص ِ زندگے ِ مــــن...


خــــیلی دوســـتت دارم


1367945941720079_large.jpg

همیشه وقتی یکی ازم می‌پرسید چند تا دوسم داری یه عدد بزرگ می‌گفتم... .

ولی وقتی تو ازم پرسیدی چند تا دوسم داری گفتم: یکی!!!

می‌دونی چرا؟

چون قوی‌ترین و بزرگ‌ترین عددیه که می‌شناسم... .

دقت کردی که قشنگ‌ترین و عزیزترین چیزای دنیا همیشه یکی هستن؟؟؟

ماه یکیه... .

خورشید یکیه... .

زمین یکیه... .

خدا یکیه... .

مادر یکیه... .

پدر یکیه... .

تو هم یکی هستی... .

وسعت عشق من به تو هم یکیه... .

پس اینو بدون از الآن و تا همیشه یکی دوستت دارم... .



پارسی : دوستت دارم

ترکی : سنی چوخ ایستیرم

کردی : خوشم ده ویی

گیلکی یا رشتی : تره دوس دارم

 انگلیسی : I Love You

با چه زبونی بگم دوستت دارم بهونه زندگیم ؟

.

 



بعضی وقتا باید تو دعوا فقط سکوت کنی...


اروم بشینی و بهش نگاه کنی...

به فحش هاش گوش بدی و بذاری بهونه گیری هاشو بکنه...

بعد که ساکت شد.محکم بغلش کنی و بهش بگی...

بامن نجنگ!من عاشــــــ ـــــ ـقتم...


http://data1.whicdn.com/images/80709903/large.jpg

به ســــلامتی دُختـــــری که



وقتی قول داد که عشــقش رو ترک نمیکنه


وقتی قول داد که بهش هرگز خیانت نمیکنه


وقتی قول داد که کلید قلبش فقط مال ِ اونه


وقتی قول داد و گفت دوستت دارم و برات صبر میکنم ..


وقتی قول داد


قولش از صــــدتا مــرد بالا تر بود و به همش عـــمل کرد ..


حرفــــش حرف بود و


عشـــقش عشق بود


حرفــــش حرف بود و


عشـــقش عشق بود






فــــــــرهنــــگ لـــــغـتهــا



نـیــــــــاز بـــــه ویــــــــرایـــــش


دارنــــــــــد


بــــــرای مــــعنی دلـتـــــــنـگی


احتـــــیـاج بــه ایــنـــــهــمـه کـلـــــــمه


نــیـســت


دلتنـــگی یــــــعنـی



تـــــــــ♥ــــــــــــــــو



“ دوستت دارم ” هایت را به کسی نگو !


نگه دار برای خودم !


من جانم را برای شنیدنش کنار گذاشته ام . . .


جـــای خــــالی نبــودنت


 میکوبـــد بر دلـــم


 اگــر نیـــایـــی


 همین روزها


 ویــرانــــه میــــشوم



دوستت دارم تا آخر تا انتهای باور


تا آخر زمونه این خط  اینم + نشونه !

http://s1.picofile.com/file/7336237525/normal_1238735.jpg


بی خیال است


خیلی بیخیال


 همان کسی که تمام خیال من است


http://axgig.com/images/78483110773662588772.jpg


دیگر همه نقطه ضعفم را فهمیدند


از من که چیزی می خواهند جان تو را قسم می خورند



خیالی نیست

اگر من با خیال تو زنده ام

و تو بی خیال من !!!

خیالی نیست

اگر من ثانیه به ثانیه از تو می نویسم 

و تو نمی خوانی!!!

خیالی نیست

اگر من با مرور خاطراتت آتش می گیرم 

و بی توجهی تو ، هیزم بر آتشم می ریزد!!!

خیالی نیست 

اگر من بی تو شاعر شده ام

و تو تنها بهانه ی شعرها یم!!!

خیالی نیست 

اگر عین خیالت نیست،یادت نیست که نیستم....!!! ...



«....من عشق را در تو....تو را در دل....»

 

 «....دل را در موقع تپیدن و تپیدن را به خاطر تو....»

 

دوست دارم

 

«....من غم را در سکوت سکوت را در شب....»

 

«....شب را در بستر و بستر را برای اندیشیدن به خاطر تو....»

 

دوست دارم

 

«....من بهار را به خاطر شکوفه هایش زندگی را به....»

 

 «....خاطر زیبایی اش و زیبایی اش را به خاطر تو....»

 

دوست دارم

 

«....من دنیا را به خاطر خدایش.. خدایی که تو را خلق کرده....»

 

دوست دارم





یه دخترایی هستن که
خیلی مغرورن 
با غریبه ها جدی
با دوستا و آشناها مهربون
عاشق بچه کوچیکا و مامان بزرگا و بابا بزرگا
عاشق خانوادشونن
خیلی حساسن
خوشرو و خوش خندن
گاهی لجبازن
کمی لوسن
دل پاک و نجیبن
از اینا که همیشه واسه همه حامی بودن
این دخترا وقتی عاشق میشن خیلی شکننده میشن
چون غرورشونو واسه عشقشون میذارن کنار
زود عصبی میشن .. اما زودم آروم میشن
اشکشون دم مشکشونه
این دخترا زندگین...
از این دخترا .. اگه نصیبتون شد 
قدرشونو بدونین .. هواشونو داشته باشین
چون اگه بشکنن .. 
یه روز بی سر صدا میذارن و میرن


حال حرفهایمان بماندبرای بعد



دلخوری هامان


دلتنگی هامان


وتمام اشکهایمان


بااوچگونه میگذردکه بامن نمی گذشت...



مـی نـِویـســَم کـِه تــُو بـِخـوآنــى امــآ حـِیـفـــ ... !

دیـگــَرآن عــآشـِقــآنـِه هــآىِ مــَرآ مـی خـوآنــَنـد

وَ یــآد عــِشــق خــُودِشــآن مـی اُفـتــَند... !

و َتــُو…

حــَتى نــِگــآه هــَم نـِمی کــُنى …!

نظرات 1 + ارسال نظر
farzad یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 15:35 http://ma2ta11.blogsky.com

سلام مهسا خانم
وب زیبایی دارید
با اجازتون از چندتا مطالبتون کپی برداشتم
به منم سر بزنید
خیلی خوشحال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد