❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

εїз در هــــــــم و بر هــــــمεїз
❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

εїз در هــــــــم و بر هــــــمεїз

همه چیز را یاد گرفته ام ! .

خدایا مخاطب این پیام بی نهایت برای من عزیز است


و تو بی نهایت مهربانی


پروردگارا او را بر بال آرزوهایش پرواز ده و در همه لحظات دریابش!


دلش را سرشار از شادی کن


در همه حال سلامتش بدار


آمین

fu6638


اس ام اس داغ رمانتیک و احساسی

همه چیز را یاد گرفته ام !

.

یاد گرفته ام که چگونه بی صدا بگریم

.

یاد گرفته ام که هق هق گریه هایم را با بالشم ..بی صدا کنم

.

تو نگرانم نشو !!

.

همه چیز را یاد گرفته ام !

.

یاد گرفته ام چگونه با تو باشم بی آنکه تو باشی !

.

یاد گرفته ام ….نفس بکشم بدون تو……و به یاد تو !

.

یاد گرفته ام که چگونه نبودنت را با رویای با تو بودن

.

و جای خالی ات را با خاطرات با تو بودن پر کنم !

.

تو نگرانم نشو !!

.

همه چیز را یاد گرفته ام !

.

یاد گرفته ام که بی تو بخندم…..

.

یاد گرفته ام بی تو گریه کنم…و بدون شانه هایت….!

.

یاد گرفته ام …که دیگر عاشق نشوم به غیر تو !

.

یاد گرفته ام که دیگر دل به کسی نبندم ….

.

و مهمتر از همه یاد گرفتم که با یادت زنده باشم و زندگی کنم !

.

اما هنوز یک چیز هست …که یاد نگر فته ام

.

که چگونه…..!

.

برای همیشه خاطراتت را از صفحه دلم پاک کنم

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
لونا جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 23:08 http://toybox.blogsky.com

خوشتیپ:

ی دوست جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 21:20 http://mehrabdel.blogsky.com/

اگر کسی را دوست داری، به او بگو. زیرا قلبها معمولاً با کلماتی که ناگفته می‌مانند،می‌شکنند
مانا باشید

ی دوست جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 21:18 http://mehrabdel.blogsky.com/

سلام
هرگاه قلبتان برای دیگران می تپد ،

فرشتگان برایتان دست تکان می دهند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد