❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

εїз در هــــــــم و بر هــــــمεїз
❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

εїз در هــــــــم و بر هــــــمεїз

یــــــــاد خنـــــــده هاتـــــــــــــــ♥(اهـــــــای کجایی؟؟؟؟)



عشق یعنی...

وسط گریه هات یه جوری بخندونتت با شیطنتاش

که اسمشو با جیغ وخنده صدا کنی

اونم بگه:جونه دلم...



i413141_11.gif ()



لعنت به همه ی قانون ها که شکستن دل یه آدم پیگرد قانونی نداره...




i413141_11.gif ()




"تو" جا زدی 

 

 

 

 

 

"من" جا خوردم

 

 

 

 

 

"او" جا گرفت

 

 

 

 

 

همین یک جابه جایی

 

 

 

 

 

"جانم" را گرفت


 

 i413141_11.gif ()

 


طناب دار را به گردنم آویختندوگفتند:آخرین آرزویت؟

 

گفتم:دیدن عشقم

 

گفتند:خسته است تا صبح برایت طناب بافته است...

i413141_11.gif ()




فرقی نمی کنه دور و برت چقدر شلوغ باشه


وقتی از اون دوری،


تنهایی …


i413141_11.gif ()




           

    (‘،)

<) (>
  ! !   

خب چیه؟

 

دلم واست تنگ شده

 

دارم نگات می کنم

 


i413141_11.gif ()



به سلامتی دلم! که برای کسی دلتنگ شده.

 

که حتی روحش هم از این دلتنگیم خبر نداره...


دله دیگه شعور نداره..



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد