❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

εїз در هــــــــم و بر هــــــمεїз
❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

εїз در هــــــــم و بر هــــــمεїз

سلام دل شکسته من




وقتی آمد ، گفت : «من با همه فرق دارم»


ولی رفت ، مثل همه !



ღ★ احــــــــــــــساسم را دار خواهم زد....


تقصیر این لعنتی بود...


که بی خود و بی جهت ...



به تو گـــــــفت



دوســـــــــتت دارم....


تقصیر این لعنتی بود....



که من حالا تنهایم
ღ★








سلام روزهای تلخ من


سلام دلتنگی های من


سلام دل شکسته من


ببخشید که نمی تونم درداتو تسکین بدم


فقط می تونم بگم دنیا اینجوری نمیمونه


تو هم خدایی داری که هواتوداره





   هیس...


ساکت...


یه کف مرتب به افتخارش بزنید


چه با احساس مرا گذاشت و رفت

 





بی منطق ترین عضوبدنم چشمهایم اند
 
می بینندکه دیگردوستم نداری
 
اماهنوزتشنه ی دیدنت هستند



 


خیلی سخته بخاطر کسی که دوستش داری


همه چیزو از سر راهت خط بزنی


بعد بفهمی               

خودت تو لیستی بودی


که اون به خاطر یکی دیگه خطت زده...


افسوس!





نقاش نیستم…..اما میدانم

        …. تماااااااام لحظه های بی تو بودن را……

درد..خواهم کشید…



به تو سپرده بودمش ، با هزار و یک امید ....

 

 

وحالا برای هزار و یکمین بار

 

 

دلم را می برم تا شکستگی اش را گچ بگیرند !!!





امروز با تمام دنیا قهرم . . . 

اما اگر تو صدایم کنی برمیگردم و با همان حماقت همیشگی میگویم جانم . . .

من اینم . . .

زود دل میبندم . . . دیر فراموش میکنم . . .زود میشکنم . . .دیر جوش می آورم . . .

ساده ام . . . میسوزم به بای سادگیم . ..

صبورم اما اگر بروم برای همیشه رفته ام . . .

 




اینجــــــــا آرامگاه بغض هــ ـای کهنه است.کمی سکوت!که اگربیدار شوند درد دارند لعنتی ها



  به سلامتی دختری که 

جلوی چشمش عشقش,

عشق کس دیگه ای شد

 اما بی صدا شکست

به سلامتی دختری که

هر روز با یه خط خاموش حرف میزنه....

به سلامتی دختری که

دختر بودنش و بخاطر عشقش از دست داد.... 

به سلامتی دختری که

با دروغ های عشقش سیاه شد....

به سلامتی دختری که

عاشق بود....غرورش شکسته بود.....

به سلامتی دختری که

به دردهای عشقش خندید اما بعد از تلفن گریه امونش نداد....

به سلامتی دختری که

جلوی چشماش عشقش عشق دیگری شد

و لبخندی تلخ زد و تا خونه دوید تا بغضش نشکنه جلوی عشقش......

به سلامتی دختری که

قبل از دیدار گریشو کرد تا عشقش ناراحت نشه....

به سلامتی دختری که

با عشقش تموم کرد بخاطر عشقش

اما قلب شیشه ای اون سنگی خطاب شد




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد