❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

εїз در هــــــــم و بر هــــــمεїз
❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

εїз در هــــــــم و بر هــــــمεїз

کوتاه مینویسم دوستت دارم



عشق من . . .


سادگیم را . . .


یکرنگی ام را . . 

.

به پای حماقتم نگذار . .

 .

خودم انتخاب کردم که ساده باشم و دیگران را دور نزنم . . .


وگرنه بد بودن و فریب دادن دیگران آسانترین کار دنیاست . . .


بلد بودن نمیخواهد . . .

 

عشق من . . .


از دلنوشته هایم ساده نگذر . . .


به یاد داشته باش این دلنوشته ها را . . .


 یک دل نوشته  گل نازم   . . . . .

 

__________________________________________


 

به سلامتی همه اونایی که


اونقدر دلشون گرفته که خواب به چشماشون نمیاد !
.
اونا که با اینکه میدونن طرفشون راحت راحت خوابیده ،


بازم هر چند دقیقه زیر چشمی موبایلشونو نگا میکنن،


که شاید یه اس ام اس روشنش کنه !!!




دلـــم واســه تــویـــی تنـــگ شـــده،


کــه هــیـچ وقـت نـمـی تــونــی بـفـهـمــی چــه انــدازه دلتنگم


و چـه اندازه عــاشـقـانـه، بـــه دور از هـوس، صـادقــانه، تــو رو دوستت دارم

 




به سلامتیه خودت رفیق

 


 

وقتی زیادی دوسش داری..

حسود میشی...

حساس میشی...

چشم دیدن نگاهای بقیه رو نسبت بهش نداری...

چشم نداری ببینی به غیر از تو با بقیه هم حرف میزنه....

اینا همه از دوست داشتن زیاده اما ...


اون فکر میکنه دیوونه شدیو الکی بهش گیر میدی...

 



همیشه مهره های سفید برای من بود عشقه من . . .


اما حالا تمام سربازانم سیاه پوشیده اند و منتظر حرکت تو هستند . .

 .

و تو خیلی راحت گام بر میداری در صفحه ی شطرنجی دلم . . .


ای کاش میتوانستم با یک حرکت تمامش کنم . . .


اما شاه این بازیتنها از چشمان سیاه تو فرمان میبرد . . .


نه از انگشتان بی رمق من . . .



عشق من . . .


مبادا گرفته باشی . . . 


که شهری را به نماز آیات وا میدارم . . . 





کوتاه مینویسم دوستت دارم . . . .اما از دوست داشتنت کوتاه نمی آیم . . .



+++++++++++++++++++++++++++++++++

نِمــــیـــدانَمـ

دوستت دارمـ چهـ واژه ایـــــــــســت

کهــ هرچه میگویی عاشـــق تــــــــــــــــــر میشوی

و هرکه میشنـــــــــــــــــود.

 .مغـــــ×ــــــــــــــ×ــــــــــرورتـــــر!!!


یـه چیـزی که هیـچ وقـت فکـرشُ نمـیکـردم


کـه به ایـن زودی بهـش بـرسـم


این بود که تـو این سـن بشینـمُ گـاهـی ناخودآگـاه


نفسهـای عمیـق از تـه دل بکشـم...


واسـه کشیـدنـشون حـالا زود بود ...!!!! خـــــیــــلی زود!!! 



آنقدر در تـــــــــــو غــرق شـــده ام..

که از تلاقـــى نگاهـــم بادیگرى 



احســـاس خیانــت میـــکنم!!

عشـــــــــــق یعنى همین...




..عاشق روزهایی هستم که مهربان میشوی  . . . .

حتی اگر نفهمم که چرا . . .



عاشق روزهایی هستم که مهربان میشوی  . . . .


حتی اگر نفهمم که چرا . . .

 


نظرات 1 + ارسال نظر
میلاد یکشنبه 3 خرداد 1394 ساعت 23:06 http://box-information.ir/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد