❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

εїз در هــــــــم و بر هــــــمεїз
❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

εїз در هــــــــم و بر هــــــمεїз

دوسـتـت مـی دارم !!!


چقـــدر خوشحال بود شیطان وقتی سیب را چیدم گمـــان می کرد فریب داه است مرا

 

نمی دانست تو پرسیده بودی مرا بیشتر دوست داری یا ماندن در بهشت را ؟؟؟!!!!








درست است یک طرفه بودن همه چیز را خراب میکند اما .....

 
به حد مرگ دوستت دارم حتی اگر این عشق یک طرفه باشد ....

 
رویای با تو بودن افتخاریست که نصیت هر کس نمیشود .....


برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید





دوسـتـت مـی دارم !!!
 



   اصلاً مى دانى عشق چیست؟



   مــن عـاشـق تــو هـسـتـم ...



   عاشق چشمانى که اقیانوسى از آرامش را در خود دارند !



   عاشق دستانى که خداوند، 



  نوازش را با الهام از آنها معنا کرده است !



  و عاشق لبخندى که زیبایى را تمام و کمال به تصویر مى کشد




  دوسـتـت مـی دارم !!!



  اصلاً می دانی عشق چیست؟



  من عاشق تو هستم ...



  عاشق زمینى که بر روى آن خرامان خرامان راه مى روى !



  عاشق گناهى که ارتکابش با تو مى تواند 
  زیباترین خاطره ى هر آدمیزاده اى باشد !!!



  و عاشق نسیمى که عطر تو را با خود به همراه مى آورد!



  دوسـتـت مـی دارم !!!



  اصلاً مى دانى عشق چیست؟



  من عاشق تو هستم ...



  عاشق قلبى که براى عاشقى در سینه ات مى تپد !
 


  عاشق محبتى که در کلامت موج مى زند



  و عاشق تصورى که از زندگی در ذهن امیدوارت داری!




  دوسـتـت مـی دارم !!!



 اصلاً چه لزومی دارد بدانی عشق چیست؟



  می خواهم به اندازه ای که تو باید عاشقم باشی
   هم دوستت داشته باشم !!!



  بگذار فردا که خاک و خاکستر شدم



  هر دلداده ای که شعرهای مرا می خواند

 زیر لـب بـا خـود بگویـد: او یـک دیــوانه بــود!



عاشقی


بیا یڪ شب جاهایمان را عوض ڪنیــم

 
مـن معشوقــﮧ مـےشوم

 
و تو عاشـ
ــق باش
 
 
 مـن ســردے مـےڪنــم و تــو فراموش ڪـن
 

ســختـــﮧ نــﮧ؟!

عاشقانه


دیروز با یک دسته گل آمده بودی به دیدنم

با یک لبخند مهربان که سالها انتظارش را می کشیدم

گریه کردی وگفتی :

دلت برایم تنگ شده ... »

و من تنها نگاهت کردم و سکوت !

وقتی رفتی

سنگ قبرم از اشکانت خیس شده بودند ...

کاش هیچگاه برای دیر شدن ٬ دیر نمی شد



نظرات 1 + ارسال نظر
mahyar جمعه 25 اردیبهشت 1394 ساعت 15:02 http://sickperson.blogsky.com/

b mnm sar bzan

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد