❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

εїз در هــــــــم و بر هــــــمεїз
❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

εїз در هــــــــم و بر هــــــمεїз

دلـــــم♥





همه گفتن عشقت داره بهت خیانت میکنه. گفتم میدونم.

گفتن این یعنی دوست ندارها. گفتم میدونم.

گفتن خره یه روز میزاره میره تنها میشی. گفتم میدونم.

گفتن پس چرا ولش نمیکنی.گفتم این تنها چیزی که نمیدونم...



گاهی دلم میخواهد وقتی حالمو گرفتن، وقتی زخمیم کردن


خدا از آسمون بیاد پایین


و بگه :


اینجا آدما اذیتت میکنن


...بیا بریمــ...





در روزهایی که دلم شکسته بود

یاد حرفهای "پدر ژپتو" افتادم که میگفت:
پینوکیو !

چوبی بمان...

آدم ها سنگی اند...

دنیایشان قشنگ نیست...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد