❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

εїз در هــــــــم و بر هــــــمεїз
❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

❣♕دنـــــیــــــای شــــــــادی ♕❣

εїз در هــــــــم و بر هــــــمεїз

تــــــــــ♥ــــولدتـــــــــ مبارکـــــــــــــHAPPY BURTHDAY


امروز خورشید درخشان‌تر است


و آسمان آبی‌تر

نسیم زندگی را به پرواز می‌کشد

و پرنده آواز جدید می‌سراید


امروز بهاری دیگر است

در روز تولد مهربان‌ترین

در میلاد کسی که چشمانم با حضورش بارانی است


امروز را شادتر خواهم بود

و دلم را به میهمانی آسمان خواهم برد



جشنی برای میلادت بر پا خواهم کرد



تمامی گلها و سبزه‌ها در میهمانی ما خواهند سرود

ای مهربان‌ترین


آغاز بودنت مبارک


تمام زندگیم تولدت مبارک


  تو وجودت واسه من یه معجزه ست

   مثل تو هیچ کجا پیدا نمیشه  

   روز میلاد قشنگت میمونهتوی تقویم

    دلم تا همیشهتولدت مبارک





امروز פֿـورشیـב شاבمانـﮧ ‏تریـטּ طلوع פֿـواهـב ڪرב و בنیا رنگ בیگرےפֿـواهـב گرفت

قلبها بـﮧ مناسبت آمـבنت פֿـوشامـב פֿـواهنـב گفت

فرشتـﮧ آسمانے سالروز زمینے شـבنت مبارڪ ...

عسیس دلم تولدت مبارک



خیلی خوش اومدین دوستای گلم



عزیزم روز تولدت را با آسمانی پر از ستاره های چشمک زن

با دشتی پر از شقایق ها و با آرزوی موفقیت برای تو

به تو تبریک میگویم . . . گل من تولدت مبارک



ای زیباترین ترانه هستی

بدان که شب میلادت برایم ارمغان خوبیها و زیباییهاست

پس ای سرکرده خوبیها میلادت مبارک . . .



عزیزم آهنگ صدایت با به دنیا آمدنت زیبا ترین ترانه زندگیم

نفس هایت تنها بهانه نفس کشیدنم و وجودت تنها دلیل زنده بودنم است

پس با من بمان تا زنده بمانم ... تولدت مبارک . . .


همیشه دنبال یه بهونه بودم که یه حرفی بهت بزنم

اما امروز خود بهونه اومده سراغم

سالگرد تولدت مبارک عزیزم

تولد بهونه من هم مبارک

دوستت دارم . . 
.
 



تولد تو آغازیست برای یک دنیا مهربونی

 

تولد تو همه خوبیهاست

 

تولد تمام زیباییهــــــــــــای زندگی

 

امروز روز تـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوست

 

امروز برایت زیباترین گلهای دنیا را خواهم آورد هر چند تو مهربانتر از همه آنهایی

 

همیشه به قداست چشمهای تو ایمان دارم چه کسی چشمهای تو را رنگ کرده است

 

ه وقت دیگر گیتی تواند چون تویی را بزاید ؟

 

فرشته ای فقط در قالب یک انسان !

 

فقط ساده می توانم بگویم

 

تولدت مبارک


دست سووووووت هوراااااااااااااااااااا


و حالا همگی با هم بخونیم
 تولدت مبارک 
تولــــــــــــــــــــــــــدت مبــــــــــــــــــــــــــــارک




میگویند آغاز نو شدن آغاز تازه شدن بهار است 

اما برای من 

روز میلاد تو سر آغاز فصلی دگر از زندگیست 

تولدت مبارک

حالاوقت رقصیدنه


همه پاشین یه قری بدین







نداشتم ساده نوشتن همچون ساده زیستن زیباست


. این بهانه ای شد که بگویم بی نهایت دوستت دارم.


 در روز تولدت خداوند را با ناب ترین نیایش ها شاکرم و عاشقانه قلبم را تقدیمت میکنم.




ازخودتون پذیرایی کنید

الان کیکومیارم


بیا دست دست




همین قلبی که در اعماق آن صداقت و یکرنگی است 


، روی دیواره های سرخ رنگ آن تنها نام مقدس تو حک شده است


می تپد برای تو ، شکسته است بدون تو 


، دلتنگ است از دوری تو ، خوشبخت است در کنار تو ، تنهای تنهاست به عشق تو


صدای قلبم را بشنو ، صدایی که از اعماقش میتوانی نام مقدست را بشنوی


هر تپش از این قلب عاشقم ، تنها به امید بودن تو در قلبم است 


این قلب را نا امید نکن که تنها امیدش تویی 


این قلب را نشکن که تنها عشقش تویی


زودکادوهاروبدین



اینم از کادو اصلی


صـِدای ِ یک پـَرواز

فـُرود یک فرشتـه

آغـآز یک معـراج

و ...

شـُروع ِ یک زندگـی ...

تولـُدت مـُبارک












 روز تولدت شد و نیستم اما کنار تو

کاشکی می شد که جونمو هدیه بدم برای تو

درسته ما نمیتونیم این روز و پیش هم باشیم

بیا بهش تو رویامون رنگ حقیقت بپاشیم

میخوام برات تو رویاهام جشن تولد بگیرم

از لحظه لحظه های جشن تو خیالم عکس بگیرم

من باشم و تو باشی و فرشته های آسمون

چراغونی جشنمون، ستاره های کهکشون

به جای شمع میخوام برات غمهات و آتیش بزنم

هر چی غم و غصه داری یک شبه آتیش بزنم

تو غمهات و فوت بکنی منم ستاره بیارم

اشک چشاتو پاک کنم نور ستاره بکارم

کهکشونو ستاره هاش دریاو موج و ماهیاش

بیابونا و برکه هاش بارون و قطره قطره هاش

با هفت تا آسمون پر از گلای یاس ومیخک

با ل فرشته ها و عشق و اشتیاق و پولک

عاشقتو یه قلب بی قرار و کوچک

فقط می خوان بهت بگن :


تــــــولدت مــــــبارک


تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (1)

happy-birthday(shabhayetanhayi.ir (17)

happy-birthday(shabhayetanhayi.ir (14)


happy-birthday(shabhayetanhayi.ir (9)



مرجان سرخ 

تولدت مبـــارک






تصاویر زرق و برق فانتزی
تصاویر زرق و برق فانتزی
totalgifs.com cute_love gif gif 219.gif

happy-birthday(shabhayetanhayi.ir (12)

Liner Shabha_Www.Shabhayetanhayi.ir (6)Liner Shabha_Www.Shabhayetanhayi.ir (6)Liner Shabha_Www.Shabhayetanhayi.ir (6)
 



 عسیس دلم تولدت مبارک.

.نمیدونم با چه زبونی بگم از به دنیا اومدنت خوشحالم.

خیلی خیلی خیلی زیاد.


امروز به تو فکر میکنم

به زمانی که چشم گشودی

و آغوش زمان ضربان قلبش را با تو یکی نمود

دنیایم با تو آغاز شد

تولدت مبارک

عزیزم در پناه مهربانی ات جوانه زدم و با نسیم صداقتت به بار نشستم 
و معنا و مفهوم زندگی را در با تو بودن یافتم ، بهترین بهانه زندگیم ، 
یک دنیا عشق و محبت خالصانه مرا به مناسبت روز تولدت پذیرا باش . 
. 



هیچ چیز دلنشین تر از این نیستکه مدام نامت را صدا بزنم

با یک علامت سوال  “؟”

و تو با حوصله جواب بدهی جـــــــــــون ِدلــــم !؟

وجود تو تنها هدیه ی گرانبهایی بود که خداوند من را لایق آن دانست

و هدیه ی من به تو نازنین قلب عاشقیست که فقط برای تو میتپد...

عاشقانه و صادقانه دوستت دارم!

جشــــــــن میلادت را به پرواز میروم

در این خانگی ترین آسمان بی انتها...

آسمانی که نه برای من

نه برای تو..

که تنها برای "ما" آبیست!

چه خوب شد که به دنیا آمدی و چه خوبتر که دنیای من شدی

عزیزم تولدت مبارک …
 


تولدت مبارک … 


 اکنون عسیس دلم، فرشته مهربان آرزوهایم!

بدان که وجود من لبریز شوق بودن توست

چنان سرشارم از بودنت

که...

که فقط خدا میداند

و وجود جهان نیز

       در زیباترین روز سال

               شادی خود را از وجود کوچک من وامدار است

چرا که من در این زیباترین روز

عاشق ترینِ مردمان زمینم...

و

لبخند بر لبانت جاودانه

و عشق در دلت ماندگار باد

زیبا بمانی

عاشق بمانی

بودنت مبارک

بر من و بر جهان !

28 اسفند چه بی همتا روزی ست برای من

بی همتا و بی مانند

برای من

منی که تو را از جانم دوست تر میدارم...

تار و پود ذهنم عجین شد با این زمان خجسته از روزی  که قلبم با حس

بودنت آشنا شد...حقا که پرو بالم بخشیدی با آمدنت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد